Dag 1 - Bangkok - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van Kim Groen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Bangkok - Reisverslag uit Makkasan, Thailand van Kim Groen - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Oktober 2014 | Thailand, Makkasan

De dag dat Judith en ik beginnen aan onze reis door Zuidoost-Azie. Op Schiphol waren een aantal lieve mensen die ons kwamen uitzwaaien. Maar voordat we gingen, eerst nog ff lekker eten op Schiphol. Niks vergeten? Uhh, nee volgens mij niet. Om 16.00 uur was het dan zover, na een aantal tranen gingen we door de paspoort controle, doei lieve vriendjes tot over 3 maanden!

Aangekomen in het vliegtuig vermaakten we ons prima, tetris, muziek, films en je kon het menu van vanavond al bekijken! Wanneer er eten is voor Judith en Kim dan zit je al snel goed ;).
Om 11.40 zijn we aangekomen in ons hotel, het Eastin Hotel en worden we ontvangen alsof we de koningin zijn. Goed geïnformeerd door ons contactpersoon van Thailand Direct om vervolgens de straat op te gaan in Bangkok. Om het in 1 woord te omschrijven, cultuurschok! Iedereen vraagt 'tuk tuk' en jij zegt 'nee nee', maar ophouden kennen ze hier niet. Pas als je een paar meter verder loopt ben je van ze af. Het stinkt hier enorm, soms zo erg dat je er bijna van over je nek kan gaan. Ik snap wel waarom menig man met een mondkapje omloopt. Bah, snel weer naar het hotel, zwemmen, opfrissen en met de METERtaxi naar Koh San Road.
Daar aangekomen merkten we echt een wereld van verschil, minder stank, het eten zag er veel beter uit en het was allemaal erg Relaxed. Een leuke drukke straat om lekker te kijken en af te sluiten met een biertje. Om 21.00 uur ging ons lampje uit en morgen om 08.00 uur worden we weer verwacht voor de fietsroute, dat wordt dus ontbijten om 06.30!

• 03 Oktober 2014 - 11:09

Tim Groen:

hey kim en judith,
    vet leuk. gekke thaise mensen daar haha.
    veel plezier
    xx tim

• 04 Oktober 2014 - 16:41

Marike:

He lieve Kim,
    Echt vet leuk zo'n reisblog. Probeer Judith eens over te halen om ook een reisblog te starten?De familie zou dat erg op prijs stellen.....

• 15 Oktober 2014 - 07:50

Kim Groen:

Hee Marike, er staat weer een nieuw verslag op hoor! Het is ook wel een beetje van ons 2e ;-)!